top of page

ישיבה משפחתית #2 - טוב מכדי להיות אמיתי.

עודכן: 22 באפר׳ 2020

הילדים ערכו ויכוחים עד אין סוף לאור שינוי בסדר ההושבה באוטו. ניסינו את #ישיבהמשפחתית (הינה, כאן) וזה באמת עבד כמה פעמים בטוב. אבל אז היה צורך בעוד בשתי פעולות...


  1. לעמוד על הגבול שהצבנו. הדגשתי כמה חשוב לתאם ציפיות בשיחה המשפחתית - "זה הזמן לדבר ולקחת יחד החלטה, כשנכנסים לאוטו זה לא הזמן לפתוח מחדש את ההחלטה. אם תרצו נערוך עוד ישיבה", וכאן זה נכנס לפעולה: כשהתחילה ההמולה שוב לגבי הכניסה וראיתי שמתאחרים הזכרתי שכעת זה לא הזמן להתווכח. "האם תכנסו בעצמכם למושב שהחלטנו או שאני אכניס אותכם?" הם בדרך כלל מעדיפים להיכנס בעצמם, זה מזלי הטוב. אבל לפעמים לא, וזה אומר שלמרות מחאתם, אני חוגרת במושב שקבענו (תוך המון אמפתיה וסבלנות).

  2. הדבר השני הוא... כמובן, ישיבה חוזרת! ערכנו שיחה מחודשת בה דיברנו ופתחנו שוב את הדברים כדי להבין יותר טוב מה חשוב ולמי. בסוף הוחלט במשותף לערוך הגרלה שמית - ולפי זה קבענו את סדר הישיבה ברכב החדש. דאגנו להסביר לכל אחד איפה הוא *כן* יושב והמשמעות של איפה הוא *לא* יושב.

ואם שאלתם/ניחשתם נכון, אז שוב הדגשנו שאם יעלה צורך בפתיחה מחדשת של העניין, נעשה בישיבה משפחתית נוספת. ייקח כמה שייקח, נעשה כמה שצריך. באופן מכבד וענייני. כי הם באמת נחשבים ודעתם רלוונטית ולרגש שלהם יש מקום.

בינתיים עברו כבר למעלה משבעה ימים וזה הולך ממש סבבה:)

 

רוצים לשמוע עוד? חווים סיטואציות דומות? רוצים לקבל כלים להורות מיטבית? או אולי מכירים הורה שזה חשוב לו?


לתהליך אישי צרו קשר בפייסבוק: http://bit.ly/2THIh44


ניתן לתאם בקלות כאן: http://bit.ly/3a3x4Q1

הצטרפו לקבוצת ההורים הכי שווה בעיר: http://bit.ly/2GaexVe

ולקבוצה שהכי כדאי להיות בה בזמן הקורונה: https://bit.ly/2WGUzuH

ולקינוחים: בקרו אותי באתר שלי והירשמו לתפוצה: www.lioriharel.com

והירשמו כמנויים בערוץ יוטיוב שלי: https://bit.ly/3eIpFsE

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page