top of page

הזדמנות להתחדש בספרי ילדים מלאי רגשות!

עודכן: 25 באוק׳ 2021

60% הנחה על הספר השני+ משלוח חינם מקנייה ב150 (קלללל) זו הזדמנות מצוינת לשוטט להנאתכם באתר אגם הוצאה לאור ולהתחדש בכמה ספרים:) את כולם יש לי במדף הספרים, 2 אפילו התחדשתי ממש היום - וכל ההמלצות מניסיון אישי!

אז הינה המלצות שלי למדף הספרים שלכם ואל תשכחו שדברים טובים באים בזוגות! - גללו עד הסוף ותקבלו הטבה והנחה נוספת לאתר. יאיי


1. לשינה: "בדיוק בשנייה הזאת" - ספר מלא דמיון, חובק עולם, מקוצר ועם חריזה נעימה ומרגיעה. "על מה תחלמי הלילה" - סיפור מקסים ומלא דמיון לא פחות עם סוגטיה בסיום, שמעצימה ומכניסה לשינה מתוקה.


2. להתמודדות עם פחדים: "דובים לא מפחדים משום דבר" - קסום ומאויר להפליא, עוד תרגום נהדר מבית היוצר. מנרמל את הפחד ומלמד משפחתיות. "הפחד שלי ואני" - מנרמל ומלמד טכניקה ויזואלית (הכי בשפה שמתאימה לילדים) איך אפשר להתמודד עם הפחד ולבחור לצמצם אותו.


3. יחסי אחים והכנה לאח: "החלפות" - תנין שרוצה להחליף את האח התינוק שלו, מתנסה עם אחרים ובסוף מגלה שאין כמו אחיו התינוק. "מושלם בשביל שניים" - העולם טוב ומתאים גם לשניים: על לחלוק ולייצר חברות. מקסים וגם חמוד.


4. מיומנויות חברתיות:) "פילים לא מתקבלים" - ספר חובה, בחיי. על תפיסות עולם, עך יכולת לקבל אחרים, לייצר אלטרנטיבות ואפילו לשחק אותה תו"כ. מלא אמפתיה. "חברים הכי טובים" - ספר נהדר שמלמד איך אפשר להפוך משני חברים טובים לשלושה. מהלך לא פשוט לפעמים, זה מוכר וידוע.


ואחד כללי, שממש כדאי שיהיה בבית, ואם תרצו להחליף מאחד הצמדים זו אופציה נהדרת: "מאיפה באה האהבה" - קשה לספר במילים. ספר שמלמד איך כל אחד מרגיש אהבה אחרת ואפילו מעלה גיחוך עם בדיחה פנימית. על חברות, אפשרות והקשבה.


מתנה נוספת - הקלידו קוד קופון lior10 כדי לקבל 10%הנחה מיוחד לעוקבים שלי


המבצע אינו קשור/עובר דרכי בשום דרך, לא בדקתי אותו (עדיין) ואין לי אחריות עליו - אלא משתפת אותכם בפרסום של ההוצאה. האחריות על המשתמש, כמובן.

69 צפיות0 תגובות
bottom of page