top of page

מה הרווחתי כשנתתי מענה לתינוק שלי לפי הצרכים שלו

עודכן: 10 בדצמ׳ 2022

איך קיצרתי את משכי ההרדמות עם הבייבי שלי, הפחתתי כאבי עיכול, הארכתי את חלונות הפעילות של התינוק (וגם הספקתי לשתות כוס קפה חמה) - כל זה רק בזכות התבוננות והקשבה לתינוק שלי ולצורך שלו.

כשאני נותנת מענה לצורך עצמו - הגוף פועל ביעילות.

כשאני אוכלת כשאני רעבה ומסיימת כששבעתי, כשאני הולכת לישון ומתעוררת אחרי שינה טובה מבלי הפרעות - הכל פועל יותר טוב. השינה יותר איכותית ומתמשכת, העיכול הרבה יותר מיטבי - הרבה פחות גזים, למשל! כשהתינוק שלי אוכל כשהוא רעב, ולא לפי השעון, למשל - אז הוא גם לא מתמודד עם תחושת האבסה.


כשאני נותנת מענה נכון לתינוק שלי - משתחרר ים אוקסיטוצין ואני מחזקת את הקשר.

כמה פשוט, ככה נכון! כשאני קשובה לבייבי שלי הוא מרגיש את זה. כשאני נותנת לו מענה נכון הוא מביט בי במבט המשתאה שלו, ואני מביטה חזרה בהשתאות וענני האוקסיטוצין משתחררים במיכפלות. משם הדרך להיקשרות בטוחה פי כמה סלולה ומובטחת.

כשאני נותנת מענה בזמן המתאים - אני אוטומטית מצמצמת את הבכי!

איזה חלום? לא חלום: פחות בכי, פחות סטרס, פחות קורטיזול. הכל הרבה יותר רגוע והרמוני. יש הרבה יותר פניות לבייבי התפתח:) ועבורך, לשתות מעת לעת קפה חם ;)


כשאני מקשיבה לצרכים של התינוק שלי - אני מלמדת אותו להקשיב לעצמו. והוא יהפוך להיות כזה מבוגר!

אני מלמדת אותו שמה שהוא מרגיש עכשיו בגוף זו עייפות (או רעב, או הצורך להתרוקן ועוד...). כמה מופלא?? ברחם כל צורך נענה באופן מיידי ומחוץ לרחם צריך ללמוד להכיר את התחושות השונות בגוף. כמה חשוב ללמד את הבייבי שלנו להיות קשוב לעצמו, כבר מלידה! בעוד כמה חודשים תתמלאי שוב באהבה והשתאות כשהבייבי יסמן לך שהוא שבע (כן, כן ממש ככה!) או שהוא מוכן ללכת לישון (כן!)


כשאני מתבוננת בתינוק שלי ונותנת לו מענה לפי זה - אני לא צריכה להרגיש שאני 'מנחשת כל כך הרבה' או שאני "צריכה להתיישר" לטבלאות ולמידע בגוגל. אני מחזקת את הקול פנימי גם שלי!

אני נותנת מענה שהוא מדוייק לו ולצרכים שלו, מדוייק לזמנים שלו. אני יכולה *באמת* לסנן את רעשי הרקע האלו ולהיות קשובה לצרכים כרגע ולהתחבר להורות שלי ולאינטואיציה האימהית שמוטמעת בתוכי.


אחרי כל זה, מה לא תנסי? הינה כאן בלחיצה תוכלי להוריד את המדריך לשפת הגוף של התינוק שלך ולהתחיל להבין בדיוק מה הוא צריך **כרגע**

אם תרצי עזרה בזה, את יכולה להצטרף למפגש הקרוב בנושא (כתבי לי) או לצפות בזמנך הפנוי בהקלטה


וכאן ניתן לתאם מפגש פרטני


פה בשבילכם לכל שאלה,

בואו לעקוב אחרי בפייסבוק או באינסטה


81 צפיות0 תגובות
bottom of page